VÁSÁRLÁS, RENDELÉS MENETE

Webshopunkban regisztráció nélkül is szabadon nézelődhet és vásárolhat, vásárlás előtt viszont célszerű regisztrálnia magát és megadni a kért adatokat. Néhány funkció csak regisztrált vásárlóinknak érhető el! Regisztrációt követően Ön egy aktivációs e-mailt fog kapni, melyet követően már személyes azonosítója és jelszava segítségével tud bejelentkezni. 

 

 

A RENDELÉS/VÁSÁRLÁS ALÓL ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI:

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen az info@trtshop.hu címen, vagy az egyéb elérhetőségeinken. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Amennyiben a vásárlás módjánál a Vevő csomagküldést választ (futárszolgálat) és a vásárlástól az árú átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg:

A fogyasztó a szerződéstől 30 napon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetén pedig, amikor a szerződést megkötötte.

A Kom - Belt Kft kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik. A Vevő viseli az áru visszaszolgáltatásából eredő költségeket is.

A Kom - Belt Kft követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (Például: Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver, stb.) példányára vonatkozóan, ha a csomagolást felbontotta. Amennyiben ezekről a felsorolt termékekről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha olyan árut vásárol, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni olyan áru vásárlása, illetve szolgáltatás igénybevétele esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ.

Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll minden kérdésben munkaidőben telefonon vagy e-mailben.

+36 34 540 415
+36 30 385 93 48
info@trtshop.hu

 

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A www.trtshop.hu weboldalon kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

 

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a rendelés helyétől független, csak a termék súlyától függ. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

Kom - Belt Kft
2900 Komárom, Ácsi út 6. 

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

A szállítási díj rendelésenként házhozszállítás esetén egységesen bruttó 1490 Ft (MPL). Postán maradó csomagként bruttó 990 Ft.
Az utánvét díj összege bruttó 390 Ft.
Figyelem! Bruttó 20 000 Ft rendelés esetén a szállítási díj ingyenes!
A szállítási költséget rendszerünk automatikusan számolja, miután Ön kiválasztotta a fizetési és szállítási módot.

 

FIZETÉSI MÓDOK:

A kifizetés az üzletünkben személyesen alábbi módokon történhet:

A kifizetés futárszolgálatok esetében az alábbi módokon történhet:

*Előreutalásos fizetési mód választásakor a megrendelést a visszaigazolás kiküldésétől számított 10 munkanapig tároljuk. Amennyiben ezen időszak alatt a kifizetés nem teljesül a rendelést töröljük! Egyedi, nem raktári tétel megrendelése esetén kizárólag előreutalással rögzítjük a rendelést, melynek feldolgozását csak az utalás beérkezése után kezdjük meg. Az utalás teljesítéséről kérjük küldjön visszaigazolást az info@trtshop.hu e-mail címre!

 

A HÁZHOZSZÁLLÍTÁSRÓL:

A szállítást az MPL futárszolgálat végzi.
A házhoz szállítás Magyarország területén 1-2 munkanapon belül megtörténik.
Rendelési határidő készleten lévő termékek aznapi feladásához: 14.30 óra.
A kiszállítás munkanapon reggel 08.00 óra és 17.00 óra között történik, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időtartamban át tudja venni a csomagot! A futárszolgálat a kiszállításról SMS - ben és/vagy e-mail - ben értesítést küld.
Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt.

A csomag tartalmát az átvételt, és kifizetést követően ellenőrizni szíveskedjen. Amennyiben a beltartalom sérülését észleli, az átvétel után 3 napon belül kártérítési igényt nyújthat be a szállítást végző szolgáltatóhoz (a legközelebbi postahivatalban - szükséges hozzá a csomagolás is). Kérjük, ellenőrizze a csomagban található bizonylatokat is : számla, garancia levél. (Cégünk a gyári csomagolásokat felbontja a termék ellenőrzése és a garanciajegy kitöltése érdekében, majd visszazárja.)

Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy.

A megrendeléseket 1 munkanapon belül emailban visszaigazoljuk.

A Kom - Belt Kft munkatársai mindenkor betartják az árukereskedelem tisztességes etikai normáit. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el. A termékismertetőknél leírtakat oly módon terveztük, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat.

 

TÁVSZERZŐDÉS

A szerződés tárgya az ezen az oldalon található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Kom - Belt Kft (adatok lent részletezve) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Komáromi Járásbíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Kom - Belt Kft nem iktatja.

 

ADATVÉDELEM

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át. A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

 

VÁSÁRLÁS

Amennyiben Önnek megtetszik valamelyik termék és megrendeli, a terméket üzletünkben személyesen átveheti. A mennyiben személyesen a termékeket nincs módja átvenni, abban az esetben futárszolgálattal tudjuk elküldeni Önnek. Ebben az az esetben a fizetési mód utánvétel vagy előreutalás vagy külön megállapodás esetén átutalás. A készlet mennyisége és ára folyamatosan változhat, ezért az árváltoztatás jogát fenntartjuk, de megrendelése esetén az esetleges változásról értesítjük Önt. Mindent elkövetünk, hogy a Kom - Belt Kft oldalain megjelenített információ helyes legyen, de az adatfeltöltési hibákért - úgymint ár és műszaki specifikáció, kép- nem vállalunk felelősséget. A Kom - Belt Kft nem garantálja, hogy a www.trtshop.hu oldalán található anyagok pontosak és teljesek. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Bízunk benne, a feltáruló hatalmas áruválaszték, és ezek könnyű elérhetősége Önök számára is kellemes élmény lesz. Nagy gondot fordítunk arra, hogy minél egyszerűbben és minél szélesebb választékban tudjanak vásárolni a Kom - Belt Kft oldalán!

 

VÁSÁRTÓL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS

Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot 30 napon belül kérjük címünkre elküldeni. (Kom - Belt Kft, 2900 Komárom, Ácsi út 6.) Elállás esetén, amennyiben minden az érvényes jogszabályoknak megfelelően történt a szolgáltató (Kom - Belt Kft) a fogyasztó részére 30 napon belül vissza fizeti a fogyasztó által kifizetett összeget.

 

EURÓPAI ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm


JÓTÁLLÁS, GARANCIA

A jótállás a PTK 248 $ alapján a szerződés illetve a jogszabály alapján terheli a szolgáltatót, mely felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak. A jótállási határidőn belül a fogyasztó a lentebb részletezett PTK-ban meghatatározott szavatossági jogokkal élhet: A 72 órás cseregaranciával élhet a Vevő, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Vevőt terheli. A Vevő továbbá akkor sem élhet garanciális igényeinek érvényesítésével, ha a meghibásodás a nem szakszerű beüzemelés miatt keletkezett. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.

A PTK 305-318 § alapján szolgáltató szavatossággal tartozik. Hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban - választása szerinte - kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy nem tud eleget tenni a jogosult megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Amennyiben a kötelezett határidőre nem vállalja a kijavítást, vagy nem végzi el, úgy a jogosult a hibát a kötelezett költéségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja. Jogosult a választott szavatossági jogával másikra térhet át, kár megtérítése mellett.


151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről.